Традыцыя са смакам перамогі /фота/. СААТ «Ляхавіцкі малочны завод» сабраў чарговы ўраджай дыпломаў
Галоўная адметнасць “Народнай маркі”, што праводзіцца пад патранажам Міністэрства гандлю, – вызначэнне пераможцаў адкрытым галасаваннем спажыўцоў праз СМІ. Жыхары вялікіх гарадоў і маленькіх вёсак выбіралі лепшыя харчовыя і прамысловыя тавары, якім яны аддадуць перавагу ў наступным годзе. І нічога дзіўнага ў тым, што прадукцыя “Ляхавічок” не згубілася сярод іншай, прадстаўленай вядомымі малочнымі брэндамі, пра якія спажыўцы штодзень чуюць з тэлевізійнай рэкламы. Высокая якасць, выдатны смак, натуральнасць традыцыйных малочных прадуктаў дазволілі “Ляхавічку” стаць сапраўды народнай маркай.
Добрая традыцыя для прадпрыемства – перамогі ў конкурсе “Лепшая прадукцыя года”. Сёлета “дыпламаваны” асартымент прадукцыі завода павялічыўся яшчэ на 3 віды: лепшымі ў сваіх намінацыях прызнаны масла сметанковае сялянскае тлустасцю 72,5 працэнта, 4-працэнтны тварожны крэм і тварожны дэсерт “Лакамка” ў асартыменце. І цалкам заслужаны дадатак – чарговы гран-пры за стабільную якасць.
Святлана БЕЛЬМАЧ.
Фота Сяргея ВАРАНОВІЧА.